HAHA! Jeg ler av meg selv!

Jeg har herved blitt en blogger. Jeg var skikkelig stresset vettu, fordi jeg ikke fant ut hva jeg kunne skrive i første innlegget på min nye blogg. Jaja, tenkte jeg, det er jo bare mine 3 venner som kommer til å lese det allikevel, det er vel ikke akkurat sånn at Norge står der ute å tripper og venter på at jeg skal komme med en blogg. Men tenkt hvis de gjør det da! Da må jo jeg være like bra som VOE og Ida Wulff! Så jeg måtte sjekke hva de skrev i sine første innlegg, hva som er oppskriften på suksess…

Ida Wulff skrev bare at hun var en alkoholiker som sovnet på toget, slik at det kjørte forbi der hun skulle av, og at hun skulle skjerpe seg skikkelig og ikke drikke på 5 dager. Hmm, dette passer ikke for meg, jeg er ikke alkoholiker.

Jeg sjekket derfor VOE, selv om jeg heller ikke er 14 år. Men herregud, da ble jeg bare skremt! Jeg har heldigvis ikke det problemet at jeg blir rent ned av mail. Og jeg tror ikke det er så mange som har lyst å sende meg gratis ting heller…

Pju, så lettet jeg ble da jeg så at wordpress tok seg av det skremmende første skrittet inn i blogg-verden for meg! Heeeeelooo Mr.Wordpress!

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar